Jumaat, 30 April 2010

Geli


Al kisah mengenai geli. Hal-hal anak n bapak. Suatu hari, di kala cuaca yg sangat panas tiba2 datang si anak dari belakang menerkam ibunya. Ibu yang sangat asyik masyuk melayan comment dr sahabat handai dalam mukabuku / facebook terkejut bagai nak rak. Bukan apa, sebabnya sakit n bertambah geram sebab lengan ibu yang montel digigit n digeletek oleh si anak. Pedih n sangat sakit oke. Bukan saja lengan yg sakit, hati pun sakit tau.. apa tidaknya di tambah pula dengan geletekan yg diberi oleh anak n bapak..adooooooooooooh, sakit!!

Mungkin bermanja2 di kala cuti bekerja, xpe la di maafkan walo sakit sbb lengan dah berbekas gigi 2 btg si anak.

Dengan perasaan dan keinginan nak bermanja2 jugak, ibu dengan lahapnya telah mencium anak..jgn silap, anak sahaja..bapak xbole sebab tengah lampu merah, kalo green light anak xmerasa le cimuan ibu yg menggila..hahhaaa, perbuatan itu akan dibuat kpd org lain..hehehhee..bersambung citer geli tadi, Menggelupur si anak sebab xtahan geli.
"ibu, tanak..ibu, tanaaaaaaaaak..geli..geli..eli..geli..geli.."itule word yg mampu anak ucap sbb dah xtahan kena geletek n kisses from ibu..muaahahhaaaahhahaaa..

last2..melpek depan Tv tgk cite 'specel agent OSO'

0 YOUR COMMENT... 8-):

*GiVe aWay*

See You Again

...... Terima Kasih Di Atas Kunjungan Anda Semua ......
Segala Coretan dan Nukilan Adalah Hasil dan Hak Milik Dari Pemilik Blog ini " DeeAnie Blogspot " tetapi ada jugak yang terselit link dari google. Terima Kasih Bagi Yang Sudi Menjadi Followers dan Meninggalkan Jejak serta Komen.

"
hiduplah seperti lilin, menerangi orang lain, janganlah hidup seperti duri mencucuk diri dan menyakiti orang lain."