Selasa, 10 Ogos 2010

APC ke ABC ..???


APC tu ape??
ABC ke ..??
ntah..?? dulu2 aku pun de gak soklan camtu..tp sejak dah bekerja ni baru la terjawab suda..hihihik..
Bukan Air BAtu Campur..
tapi..
ANUGERAH PERKHIDMATAN CEMERLANG.
Syukur kehadrat ilahi sempat jugak aku merasa anugerah ini semasa perkhidmatan aku br setaun jagung..Alhamdulillah..ini adalah ganjaran yg diberikan sekiranya kita berkhidmat tanpa mengira waktu, penat, lelah, xpenah berkira n sentiasa ikhlas kerana ALLah Taala.

Bertempat di Dewan Konvensyen Taman Tamadun Islam, Terengganu dan disampaikan oleh menteri besar Terengganu, YAB Dato Mohamad Said. dan di hadiri Pengarah JPNT, and konco-konconya..^_^

Bukan utk riak tapi utk beri semangat kpd diri sendiri agar sentiasa lebih bersemangat n bersungguh2 dlm keje..sbb mentaliti aku skrg ni adalah nk pindah blk ke kampung halaman..Biasa la kita kan anak. Memg hati dan jiwa raga ini adlah utk org tua kita..Untk Mak dan Ayah. Rasa nk duduk dekat ngan mak ayah.Biarla sekadar blk bertugas n berjiran negeri bkan terpisah dgn banjaran titiwangsa bagai.

Anyway, Alhamdulillah dah dpt APC 2009..rasa bnyk sgt pencapaian yg dpt aku buat utk sklh dlm masa thn 2009 tu..kiranya berbaloi jgk la kan sampai prgkt kebangsaan lg tu tanpa mengabaikan tugas didik UPSR..(masuk bakul angkat senirik.. ''Biaaaaaarrkannn'' bak kata danial anak aku.)

So, today sambut puasa ngan rezeki yg dapat ini..Alhamdulillah..

Akhir kata, SELAMAT BERPUASA - smoga segala ibadah yg dikerjakan ini akan diberkati ALLAH Taala..Insyaallah.


APC tu apa??

2 YOUR COMMENT... 8-):

Unknown berkata...

tahniah ye :)

D'aNie berkata...

nanazack : thank you ^_^

*GiVe aWay*

See You Again

...... Terima Kasih Di Atas Kunjungan Anda Semua ......
Segala Coretan dan Nukilan Adalah Hasil dan Hak Milik Dari Pemilik Blog ini " DeeAnie Blogspot " tetapi ada jugak yang terselit link dari google. Terima Kasih Bagi Yang Sudi Menjadi Followers dan Meninggalkan Jejak serta Komen.

"
hiduplah seperti lilin, menerangi orang lain, janganlah hidup seperti duri mencucuk diri dan menyakiti orang lain."