Ahad, 26 Disember 2010

Babbbai Mak Sayang..

Pagi ni sampai at my home sweet home tepat pukul 9.15 a.m

Syukur selamat dlm perjalanan yang bermula tepat 12.45 tghmlm/dinihari. Berkemas-kemas dari selepas maghrib sampai pukul 10.30mlm, then susun atur lak dlm bonet kreta. Bukan saya ye, saya sudah berbadan dua, jadi nk bermanja-manja. Walhal sebelum ni pon suami yg jalankan kerja nyusun2 beg dlm bonet pon.Tugas saya lipat melipat baju melambak yg dibawa sepanjang holiday ke dalam beg pakaian..hahhaa..saja nk tuleh manja2an.. Belasah je la,kan. ^_^

Setelah selesai, mula la acara salam-salam, peluk-peluk, cium-cium..bersedih-sedihan jugak la.. Biasa la naluri anak terhadap mak ayah, dan naluri mak ayah terhadap anak menantu cucu.

Saat akhir nk tinggalkan rumah, Danial ni mmg dengan ayat yg xbole blah dia tu, meruntun jiwa ibu nya, saya la tu..termasuk mak tok nya jugak ;

''Babbbaaii Mak SSaaayyaannGG''5x
''Nanti danial balik lagi, tolong jaga hamster elok2 tau''


Sepnjang pjalanan pasang cd alquran sambil meredah kawasan gelap gulita. Habeh ja satu round cd tu, tringin layan movie Cuti-Cuti Cinta...so layyaaaannn sampai the end.

Pastu, sedar2 dah turun sampai Batu Melintang. -Laluan Grik yg penuh mencabar tu dah tak perasan. Thank You darling, bawa keta bersama kami anak beranak dgn berhati2 .

So, berakhir sudah cuti akhir tahun bagi sesi 2010. Menunggu dan akan melalui 2011 dengan tenang, tabah, bersemangat, bersyukur, dan lebih ceria.

0 YOUR COMMENT... 8-):

*GiVe aWay*

See You Again

...... Terima Kasih Di Atas Kunjungan Anda Semua ......
Segala Coretan dan Nukilan Adalah Hasil dan Hak Milik Dari Pemilik Blog ini " DeeAnie Blogspot " tetapi ada jugak yang terselit link dari google. Terima Kasih Bagi Yang Sudi Menjadi Followers dan Meninggalkan Jejak serta Komen.

"
hiduplah seperti lilin, menerangi orang lain, janganlah hidup seperti duri mencucuk diri dan menyakiti orang lain."