Sabtu, 29 Januari 2011

Cheff vs Photografer

Serius, ptg jumaat selepas lunch perut saya sgt mengeras.. Adakah terlalu bnyk amik makanan.. Duduk xbole, telentang rs sengkak, baring rasa mcm menyucuk je dada n perut. Nak berdiri?? Huh..!!! lagi la ilang akal..

Alih2, mlm tu xmkn pon..sebab terasa sudah tiada ruang di dalam perut saya.. Saya sgt risau. Saya sgt takut..

Alhamdulillah bgn pagi ni, trus lapar lagi..hehhehe ;p

Sibuk2 saya memasak di dapur, asben xde, g clas oum kat IPG.. so tinggal kami 2 beranak. Anak apalagi aktiviti nengok tv je la, saya?? saya busy..busy masak. Maklom la perut dah lapar. xyah pikir nk masak apa dah sbb kemarin dah decide nk buat ayam rendang cuma xtau nk mkn ngan apa..
Alkisahnya, menu arini jadila : nasi kuning + ayam rendang + udang goreng bawang + lebihan pajeri terung kemarin, walopon gitu..masih sedap dimakan..xbasi lgi, mmg buat lebih sbb sgt terliur secara tiba2 ngan pajeri itu..hihihii..semua buat sendiri.

Ni menu saya ;

Nasi Kuning

Rendang Ayam

Udang Goreng Bawang

Pajeri terung
p/s : pic diatas from google. ;p

Bukan nk tunjuk rajin, dah mmg sepatutnya kena masak utk makan..hahaha

Sedang sibuk2 memasak..anak saya pulak sibuk amik gambar cartoon yg dia tgh nonton tu ni hasilnya..
Note : i am 13 weeks 2 day preggy

0 YOUR COMMENT... 8-):

*GiVe aWay*

See You Again

...... Terima Kasih Di Atas Kunjungan Anda Semua ......
Segala Coretan dan Nukilan Adalah Hasil dan Hak Milik Dari Pemilik Blog ini " DeeAnie Blogspot " tetapi ada jugak yang terselit link dari google. Terima Kasih Bagi Yang Sudi Menjadi Followers dan Meninggalkan Jejak serta Komen.

"
hiduplah seperti lilin, menerangi orang lain, janganlah hidup seperti duri mencucuk diri dan menyakiti orang lain."