Isnin, 14 Februari 2011

Pa&Ma


Hati terdetik nak membaca sesuatu tentang bayi. BAru dok plan2 esok ontheway g sarapan nk beli majalah PA&MA.

Tup=tup asben blk dari kerja, ''nah, ibu..''

WOW..abg mcm tau2 ja, cayang nk beli ni esok..hahhaa

sama2 senyum simpolll..

Tau asben ckp apa, ''Alah, org terer2 je yg tau..''

Hampeh je jawapan, anyway thanx laling..sayang awak, Awak kadang2 jadi romantik xpayah beli benda2 mahal tau nk bg cair hati isteri. Benda mcm2 ni pon dah tersentuh hati pompuan i tau..auuwwww !!!!

sambil belek2 majalah tu sempat link ke site dia dan cari info ini pulak..

*** MINGGU 15

Tulang rangka bayi anda sedang giat berkembang. Kini kakinya lebih panjang daripada tangan. Rambut pada kepala juga semakin menebal. Begitu juga dengan kening dan bulu matanya. Semua makin jelas kelihatan. Bayi anda pada ketika ini sudah boleh mendengar. Antara yang paling jelas didengarnya ialah suara anda selain daripada degupan jantung dan bunyi perut anda. Bayi anda sekarang sudah sepanjang 12 sm dan beratnya kira-kira 100 gm.

Bayi Anda

Tubuh anda
Kuantiti darah yang mengalir dalam badan semakin banyak. Dalam masa yang sama bayi juga perlukan oksigen. Oleh yang demikian, jantung perlu bekerja kuat. Jadi, tidak hairanlah jika ketika ini jantung anda kelihatan sedikit besar. Semua itu adalah untuk memastikannya mampu menjalankan tugas sebaiknya. Hasil daripada pertambahan kuantiti darah dalam badan, anda kini jadi lebih bertenaga berbanding sebelumnya. Dalam erti kata lain, inilah waktu yang paling sesuai untuk anda dan keluarga pergi bercuti sebelum melahirkan.

3 YOUR COMMENT... 8-):

Rohani Hashim berkata...

fuyyooo kuatnya instinct suami anie...cayalah

d'anie berkata...

hany, tu la terkejut..sua muka kat pintu trus hulur buku tu...terharu !!!

Rohani Hashim berkata...

huhu beshkan...perasaan itu hihi

*GiVe aWay*

See You Again

...... Terima Kasih Di Atas Kunjungan Anda Semua ......
Segala Coretan dan Nukilan Adalah Hasil dan Hak Milik Dari Pemilik Blog ini " DeeAnie Blogspot " tetapi ada jugak yang terselit link dari google. Terima Kasih Bagi Yang Sudi Menjadi Followers dan Meninggalkan Jejak serta Komen.

"
hiduplah seperti lilin, menerangi orang lain, janganlah hidup seperti duri mencucuk diri dan menyakiti orang lain."