Selasa, 29 Mac 2011

Aktifnya...... ^__^

Kebiasaannya kalo belah tganu ni, time2 bulan 4 ni takwim sklh mmg haru biru,.. busy n busy n busy.. macam2 ada. kelas tambahan siang,kelas tambahan malam, sukan n olahraga daerah, sukan permainan bola jaring n bola baling bola sepak(bukan sy coach yek harap maklom ;p), ko-akademi n segala-gala yg memerlukan keringat tulang 4 jerat para guru. Bukan mengeluh sekadar bercerita ja. Sape sudi baca, silakan la.. ^__^

Lain situasi sms sy di Selayang Baru dahulu kala pd 2004 dahulu.. pun begitu ramai kawan2 bgtau situasi tu masih spt sy tinggalkan dahulu, masih berterabur n berserabut,katanya...tp xtau la kawasan mana..sori to say..hihhihii...

Balik pd crita saya ya.. di tganu selepas bulan 4 ni aktiviti selain kurikulum adalah tidak dijalankan.. bermakna semua sekolah mesti menumpukan pd pelajaran n menyiapkan budak2 utk UPSR..

so sebelum melangkau bulan april ni, saya sangat aktif n sibukkk bangat !!!
saya akan jadi letih amat !!!
saya akan jadi berserabut gitu !!!
saya akan jadi haru biru !!!
saya akan jadi momokkkkk!!!!
penat seh !!

Petang ni n mcm tu jgk petang2 sebelomnya, sy yg duduk dlm kaw sekolah ni akan meluangkan masa melatih n berlatih bola jaring.
Ada juga jurulatih yg lain kami juga gilir bergilir melatih..

plus kelas tambahan malam

plus kelas tambahan siang..

badan saya sudah letih.
kaki saya sudah ngilu.
tumit saya sudah menyucuk
lutut saya sudah kekurangan pelincir..

BABY SAYA SANGAT AKTIF..kejap kesana kejap kesini, kejap mencakar kejap mencubit.. ;p

boyot memboyot membawa perut buat kerja itu dan ini..
kadang-kadang penat tapi best jugak, kadang2 lelah tp bole tahan la, kadang2 termengah tp ok gak, kadang2 semput tp mengeluh..ye la..penat n xlarat la..skang ni rehatkan tulang belakang jap sebelum masuk tdo..hehehee

mlm ni br abeh kelas..
blk dr kelas layan tv skit layan fb sikit layan blog skit..
aissyhh..bila nk layan buku nak exam ni??
xpe..slow2..maybe next week siapkan diri utk saya exam lak..

k la nanti sy update lagi blog kegemaran saya ni yek.. hehehe ;p

chaooww chiinn chaowwwww..
layan pic edited terkini guna gimp.





0 YOUR COMMENT... 8-):

*GiVe aWay*

See You Again

...... Terima Kasih Di Atas Kunjungan Anda Semua ......
Segala Coretan dan Nukilan Adalah Hasil dan Hak Milik Dari Pemilik Blog ini " DeeAnie Blogspot " tetapi ada jugak yang terselit link dari google. Terima Kasih Bagi Yang Sudi Menjadi Followers dan Meninggalkan Jejak serta Komen.

"
hiduplah seperti lilin, menerangi orang lain, janganlah hidup seperti duri mencucuk diri dan menyakiti orang lain."