Sabtu, 16 April 2011

Kebas + Lenguh

pssssssttttt..!!! ! ni bukan tangan saya yek !!



Jari Tangan saya rasa sangat sakit.

Jari Tangan saya rasa kebas.

Jari Tangan saya rasa lenguh.

Jari-Jari saya rasa kebas + lenguh.

Kenapa yek ???


ke kena pakai ini kot ???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.hahahhiihiihiihohohohooo..

1 YOUR COMMENT... 8-):

Rohani Hashim berkata...

scary owh tengok tangan kat atas tuh, dgn kuku nyer...uuuu

*GiVe aWay*

See You Again

...... Terima Kasih Di Atas Kunjungan Anda Semua ......
Segala Coretan dan Nukilan Adalah Hasil dan Hak Milik Dari Pemilik Blog ini " DeeAnie Blogspot " tetapi ada jugak yang terselit link dari google. Terima Kasih Bagi Yang Sudi Menjadi Followers dan Meninggalkan Jejak serta Komen.

"
hiduplah seperti lilin, menerangi orang lain, janganlah hidup seperti duri mencucuk diri dan menyakiti orang lain."