Rabu, 11 Mei 2011

I'm at 7 moths

Danial sayaaaaaaang Ibu.



Pejam celik..
pejam celik..dah 7 bln..maknanya countdown dah makin menurun ni.. lg 91 hari dah nk bersalin.
kala ni tgh selsema. itu le salah saya jgk..tgh sedap bercakap2 ngan asben ''bestnya , alhamdulillah xselsema lagi stakat preknen ni'' ..sekali esok tu dah hassyyem5 bersin..

Time tulis entry ni..
saya mmg tengah selsema, hidung n lidah xbrapa nk merasa yang enak2 tp syukur lagi sebab bole melantak dengan jayanya..

Pedih ulu hati..
tau kalau xmakan dengan teratur n perut kuat berdendang n berkeroncong lagu 1 malaysia..hahaha

NI adalah..
saya waktu 7 bulan mengandung anak kedua..apakah akan mencecah 80 kg sebelum melahirkan. kalo camni mmg bertegang urat la saya nk menguruskan or nak stabilkan berat mcm sebelum preggy ni..uhuk..uhuks..

tp green space, saya suka cara anda buat entry,hany, jd saya tiru bole ..???

0 YOUR COMMENT... 8-):

*GiVe aWay*

See You Again

...... Terima Kasih Di Atas Kunjungan Anda Semua ......
Segala Coretan dan Nukilan Adalah Hasil dan Hak Milik Dari Pemilik Blog ini " DeeAnie Blogspot " tetapi ada jugak yang terselit link dari google. Terima Kasih Bagi Yang Sudi Menjadi Followers dan Meninggalkan Jejak serta Komen.

"
hiduplah seperti lilin, menerangi orang lain, janganlah hidup seperti duri mencucuk diri dan menyakiti orang lain."