Selasa, 30 Oktober 2012

GREEN TEA COLOSTRUM :: gtc

Lutut ni ada rasa tak sedap la sejak 2,3 hari ni. Sendi-sendi pon ada rasa sengal. Awat ni??!!

Bermonolog la akhir-akhir ni. Imbas kembali apa yg terrsalah buat dalam diari harian saya yea??
Last cek, baru teringat ada makan laksa penang 2 kali dah. dan kurang rehat. Yes itu adalah salah satu punca.Memang ada pantang larang pasal elakkan makan laksa kalau boleh selepas 2-3 tahun lepas melahirkan. 

Balik raya baru2 ni ada bersungut sakit lutut dekat mak, then raya korban baru ni sepupu plak buat menu laksa penang, dengan selamba saya bedal semangkuk kecik depan mak trus "buah tangan" mak hinggap kat telinga ni.."aik...dah makan laksa ka????"

toiiiiiiiiiiiiiiiiinnngggg...

So, la ni tengah reverse smula apa yg saya telah langgar pantang bersalin kali ni, 1st..ais (ya ampon tak penah lekang dari tekak ni..asik2 dibasah ngan aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissss ja). 2nd makan laksa. (masa nk try yg 1st tu takut2 tapi nk amik yg 2nd tu macam ngidam plak cara pelahapnya). 3rd  kurang bersenam. (joging dah lupa, main bola ngan student dah tinggal) stakat panjat naik turun bukit ke rumah pengasuh baby bukan senarai senaman oke!!!!!

Jadi malam ni, godek godek minuman berkhasiat yg ingat-ingat lupa ada asben belikan sebulan lepas naik kerja cuti bersalin haritu ada la terjumpa. Bancuh2 trus minum. then baru google apa punya khasiat. Punya la terlopong sebab khasiatnya adalah mencegah sakit lutut dan sendi !! full stop. Awal tadi ada jgk google produk kesihatan lain untuk sampliment ke apa ka...tu la, padahal suami dah belikan kita ja tak amik berat dan buat2 tengok dan berminat time dia hulur haritu. maybe tak terasa sakit kot lagi. menyesal rasa. sori ye darling. Tau, awak marah tadi..kikikikii....

Lepas ja minum trus google dan baca, baca dan baca. ..Ni la khasiat gtc ni...info ni dapat dari sini
So lepas ni akan diamalkan pengambilan gtc ni 2 kali sehari, pagi dan malam..harap-harap lega sakit dan boleh kuruskan sikit badan yg macam dipam seperti belon udara panassszzz.

PENAWAR SAKIT LUTUT & SENDI
Wellin/Eaziflex/Fablous - Green Tea Colostrum

Susu kolostrum adalah susu awal lembu.
(3 hari pertama selepas beranak).

Green Tea Colostrum mengandungi khasiat yang tinggi dan hangat di pasaran kerana kandungan 2 faktor pentingnya iaitu IgG dan Faktor Pertumbuhan (GF).

Faktor daya tahan dalam susu kolostrum terdiri dari immunoglobulin (IgG, IgM, IgE, Laktoferin dan sebagainya). Khasiat IgG menambahkan daya ketahanan badan (imun) yang amat diperlukan oleh kita dan melindungi badan untuk melawan segala jangkitan virus, bakteria dan kulat. Faktor Tumbesaran pula penting bagi kesihatan untuk merangsang pertumbuhan dan baik pulih sel tubuh seperti adanya EgF, TGF, IgF, GH yang melindungi badan dari penyakit metabolisma (metabolic disease).

Green Tea Colostrum juga membina balik kesihatan sel-sel yang rosak akibat faktor luaran dan bahan-bahan allergen berbahaya tadi sehingga dikatakan boleh memulihkan kesihatan pankreas yang rosak berpunca dari penyakit kencing manis.

Kelebihan Susu dan Khasiat Green Tea Colostrum

- kaya dengan antioksidan yang boleh meneutralkan radikal bebas.
- membantu cergaskan kesihatan badan.
- melambatkan Proses Penuaan
- boleh membantu paras kolesterol lebih terkawal dan mengurangkan lemak.
- mengurangkan Aras Gula dalam darah
- berupaya Mencegah Sel Barah
- khasiat produk Green Tea Colostrum menguatkan daya ingatan dan tumpuan.
- menguatkan sistem imun tubuh dan daya tahan terhadap jangkitan.
- kaya dengan vitamin dan galian untuk kesihatan.
- pengambilan berterusan merangsang pertumbuhan tulang, rawan, otot, saraf & tisu .
- merangsangkan Kecantikan Kulit

MENGAPA GABUNGKAN COLOSTRUM DENGAN GREEN TEA?
(Dr.Mohd Sahimi Mustapha. Bekas pensyarah Fakulti Perubatan UKM)

Badan kita perlukan antioksidan untuk melawan radikal bebas yang terhasil dalam badan dan pencemaran luaran. Bahan yang mengandungi antioksidan yang terbaik ialah Green Tea iaitu 100 kali lebih baik dari vitamin c dan 25 kali dari vitamin E. Ia adalah pelengkap terbaik bersama dengan susu kolostrum.

Kotak 15 sachet : RM 45.00
Kotak 30 sachet : RM 85.00

Green Tea Colostrum adalah minuman kesihatan.
Dapatkan Green Tea Colostrum ..

Ia bukan ubat tapi mujarab
 
 
 

0 YOUR COMMENT... 8-):

*GiVe aWay*

See You Again

...... Terima Kasih Di Atas Kunjungan Anda Semua ......
Segala Coretan dan Nukilan Adalah Hasil dan Hak Milik Dari Pemilik Blog ini " DeeAnie Blogspot " tetapi ada jugak yang terselit link dari google. Terima Kasih Bagi Yang Sudi Menjadi Followers dan Meninggalkan Jejak serta Komen.

"
hiduplah seperti lilin, menerangi orang lain, janganlah hidup seperti duri mencucuk diri dan menyakiti orang lain."