Jumaat, 13 Februari 2015

INDAH KENANGAN.

Satu.
Tiba tiba adik send pic ni kat wechat.

Kata dia. Tgh kemas bilik trjumpa.. belek2 pakat gelak kow kow ng mak.

Kacik,
Ni thn ketiga kami dimaktab. Tahun akhir. Utk abng.

Gelap.
Ya. Sedari azali mmg hitam maneh tambah plak berjemur dipulau tuba untuk pendidikan luar 5hari. Memang rentung. Balik maktab tinggal mata saja yg putih. Lain semua rentung.

Kenangan sangat!!!!
Time ni la kasih ditau orang. Kecah 1 pulau tuba. Raging tahap melampau.
"Aku cinta padamu" yg tu perlu dilafaz.
Kalau TAK. Aku kena tergantung setinggi dipucuk kelapa sampai dilafaz ayat keramat itu.
Aduhh..malu beb!!!!!!!

Di lautan.
Habis kayak aku and partner diterbalikkan. Katanya kena resque.

"Abanggg. Tolong anikucayangggg!!" Kata lecturer.. nganjengkan aku.

Walawehhh...manis bercinta..hikhik..
Restu lecturer begitu rupa. Seronok kita dimalu malu muka. Kata mereka akhirnya dia punya.

Jodoh pertemuan Allah swt dah sedia. Cepat. Lambat. Ditangguh tangguh.
Semua kuasa Dia. Yang Maha Esa.

Sama sama jaga. Sama sama baja. InsyaAllah dapat redah ranjau bahtera rumahtangga.

Yang tau satu. Aku terima dia apa adanya. Dia terima aku seadanya. Saling lengkap melengkapi. Cuba sedaya untuk lebih perbaiki diri.

Terima kasih Allah atas pinjaman ini.

0 YOUR COMMENT... 8-):

*GiVe aWay*

See You Again

...... Terima Kasih Di Atas Kunjungan Anda Semua ......
Segala Coretan dan Nukilan Adalah Hasil dan Hak Milik Dari Pemilik Blog ini " DeeAnie Blogspot " tetapi ada jugak yang terselit link dari google. Terima Kasih Bagi Yang Sudi Menjadi Followers dan Meninggalkan Jejak serta Komen.

"
hiduplah seperti lilin, menerangi orang lain, janganlah hidup seperti duri mencucuk diri dan menyakiti orang lain."