Ahad, 3 Januari 2010

Kerja !!!

Maka brmula lah hari ni, 1st day me beKERJA.. n dak2 kat skol setelah hampir sebulan dak2 ni berehat ngan jerkahan n cubitan dr me yg mmg ditakoti..wakakaa..berjumpa lagi kita untuk tahun baru ini ..welcome home.. home sweet home.. skolahku ,kebanggaanku..!! yuhhuuuuuu.. layannnnnnn..........

POsTo..!! PosTO..!!
wahai org2 kampung kuuu..degr kalian sume..dengan rasminya beta mengajak kalian sume "JoM P SkolaH" .. begitulah kiranya ajakkan yg dibuat khas utk dak2 skol yg liat2 nk bgn pagi nih..AAAAAAAAaaaaRRRrrrggHHH... WAkE Up!!!

Entry ni jg me tujukan khas bt anak teruna me nan sorg nih.,makanya bila me start keje ini bermakna anak me pon start le skolah..so, "Danial,jom p skolah".. so today jg merupakan 1st day danial ke skolah.. mmg mlm td semangat melonjak2 danial tunjukkan kat me n abah dia..Alhamdulillah..harap2 berterusan sampai ke akhir thn n thn depan jgk..Wahai anak rajinkan diri mu ke skolah supaya mnjadi anak yang berjaya kelak di dunia dan akhirat, insyaAllah.amin.

0 YOUR COMMENT... 8-):

*GiVe aWay*

See You Again

...... Terima Kasih Di Atas Kunjungan Anda Semua ......
Segala Coretan dan Nukilan Adalah Hasil dan Hak Milik Dari Pemilik Blog ini " DeeAnie Blogspot " tetapi ada jugak yang terselit link dari google. Terima Kasih Bagi Yang Sudi Menjadi Followers dan Meninggalkan Jejak serta Komen.

"
hiduplah seperti lilin, menerangi orang lain, janganlah hidup seperti duri mencucuk diri dan menyakiti orang lain."