Sabtu, 4 September 2010

Balik Kampung

Alhamdulillah..mlm td slamat sampai kampung halaman bertemu mak ayah tercinta dan abg adik yg tersayang. Kepulangan yg dinanti. 1st time blk untk berbuka puasa bersama tp xsempat berbuka cuma sempat bersahur bersama ja.

Syukur sepanjang perjalanan merempuh hujan yg lebat sepanjang permulaan perjalanan dan di tengah banjaran ttitiwangsa sehingga selamat sampai ke kampung.

Tapi pulang kali ni adalah sgt best, sbb bole tido spnjng perjalanan. tanpa perlu menemani hubby tersayang driving. Hakhakhak..Darling jgn marah tau..Sebab u kan dah ada peneman disebelah tu..huhuhuu..Kami bukan bertiga tetapi berempat pulang ke kedah sebab tolong tumpangkan sorg rakan kerja tmpt hubby sbb tiket bas dah habis..Kesian plk..kalo x, mmg xblk beraya le bdk tu. Kebetulan kampungnya sekampung dgn me..so tumpangkan la..

Sampai ja kat umah ..Nah kau.. bercahaya melimpah ruah dpn rumah mak ayah....oouuuuwwhh..suasana raya sudah menjelma..








0 YOUR COMMENT... 8-):

*GiVe aWay*

See You Again

...... Terima Kasih Di Atas Kunjungan Anda Semua ......
Segala Coretan dan Nukilan Adalah Hasil dan Hak Milik Dari Pemilik Blog ini " DeeAnie Blogspot " tetapi ada jugak yang terselit link dari google. Terima Kasih Bagi Yang Sudi Menjadi Followers dan Meninggalkan Jejak serta Komen.

"
hiduplah seperti lilin, menerangi orang lain, janganlah hidup seperti duri mencucuk diri dan menyakiti orang lain."