Ahad, 5 September 2010

Outdoor BreakFasting !!!

Salam Ramadhan.

Sepanjang bulan yg mulia ni, rasanya br 2 kali ja berbuka di luar...Perubahan yg sgt dinanti-nantikan..Sebab dah berazam pd mula berpuasa utk mengurangkan agenda outdoor breakfasting.
Alhamdulillah..kira ok la tu.
Sebab thn2 lepas asyik2 berbuka kat luar walhal nk kuar tu pnya la jauh..penat pjalanan tau. Dah tu pulus pun melambak la losap e'.

1st outdoor breakfasting is at Bistro Pantai Batu Buruk, Kuala Terengganu
menu : Checken chop, Mocha Ais/chocolate Ais/, delicious pankek, tuna sandwich.




2nd our outdoor breakfasting is at Noodles Stations, Kuala Terengganu.
menu : noodles beef/chicken, sunrise juice (ada ke nama ni, blasah ja tp mmg superb la air dia), mango juice (rasa cam salah ja.nama wow la tp lg2 superb) and chicken dumpling + banana split.
sume habis. Alhamdulillah.







Alhamdulillah, rezeki di bulan Ramadhan akan dimurahkan oleh Allah s.w.t kepda hamba2nya, tetapi kita jgn terlalu membazir.

p/s : yg 1st tu xbersentuh pun sandwich dia, seb bek service baek punya, dia tanya nk dbungkuskan ke bang..bagai ngantuk disorong bantal le..so bedal ja la.hahah.ontheway blk ke rumah weols bedal plak sandwich tapau td..bbuurrllp..alhamdulillah.

p/s : Insyaallah .maybe 3rd bw mak ayah n adik2 and 4th ngan mama abah mertuaku.


0 YOUR COMMENT... 8-):

*GiVe aWay*

See You Again

...... Terima Kasih Di Atas Kunjungan Anda Semua ......
Segala Coretan dan Nukilan Adalah Hasil dan Hak Milik Dari Pemilik Blog ini " DeeAnie Blogspot " tetapi ada jugak yang terselit link dari google. Terima Kasih Bagi Yang Sudi Menjadi Followers dan Meninggalkan Jejak serta Komen.

"
hiduplah seperti lilin, menerangi orang lain, janganlah hidup seperti duri mencucuk diri dan menyakiti orang lain."