Jumaat, 5 November 2010

Doa Ku untuk Mu


Selamat Hari Lahir sayang.

Terima kasih Ya Allah atas kurnia usia yang kau berikan kepada suami ku,
Terima kasih juga atas segala rezeki yg Kau berikan utk suami ku,
Terima kasih atas setiap kebahagiaan yang Kau kurniakan untk suami ku,
Terima kasih Ya Allah atas segalanya,

Dalam usia begini, aku berdoa kepadaMu Ya Allah..semoga lebih dekat dia dan aku kepada Mu Ya Rahman,
Dalam usia yang jauh ini, dia dan aku ingin lebih merindui Mu Ya Rahim,
Dalam Usia meniti senja ini, ingin sekali aku dan dia lebih penuh kepada Mu Ya Al Malik,
Dalam usia ubanan ini yang hanya aku dan dia inginkan adalah ketenangan, kekusyukan beribadah, segala kesederhanaan dan kerendahan hati tanpa berhenti menghulur kasih antara kami terhadap Mu Ya Allah.

Ya Muhaimin..pimpinlah tngan hamba Mu ini..pimpinlah langkah hamba Mu ini akan sentiasa berpijak di atas jalan kebenaran Mu,
Ya Al Quuddus..sebagai hamba Mu yg hina, kami tak kan mencapai sempurna, tapi kasihanilah kami..bimbinglah kami sentiasa agar kami mampu meniti titian silaturrahimMu dengan tenang dan mudah tanpa cela.

Terima kasih Ya Allah atas takdir yang engkau tentukan utk aku dan dia. Maka di hari lahir nya ini aku bermohon Ya Allah kau pimpinlah kami untuk terus menuju jalan Mu Ya Allah, Peliharalah aku dan dia agar terus agar berpegang teguh pada tali Mu Ya Allah.

Amin Ya Rabbal Alamin.

0 YOUR COMMENT... 8-):

*GiVe aWay*

See You Again

...... Terima Kasih Di Atas Kunjungan Anda Semua ......
Segala Coretan dan Nukilan Adalah Hasil dan Hak Milik Dari Pemilik Blog ini " DeeAnie Blogspot " tetapi ada jugak yang terselit link dari google. Terima Kasih Bagi Yang Sudi Menjadi Followers dan Meninggalkan Jejak serta Komen.

"
hiduplah seperti lilin, menerangi orang lain, janganlah hidup seperti duri mencucuk diri dan menyakiti orang lain."