Khamis, 4 November 2010

November di tunggu

Alhamdulillah, esok adalah bufday my darling husband.

Bulan November adalah sangat banyak tarikh2 terpenting bagi insan2 tersayang dalam hidupku.
Tarikh-tarikh lahir mereka ini adalah :
  1. my Husband(5 Nov)
  2. my SuNshine (6 Nov)
  3. my little brother( 3 Nov)
  4. my Ayah (23 Nov)
Untuk insan2 tersayang ini, saya ucapkan Selamat Hari Lahir. Moga Kalian semua beroleh kehidupan yang terbaik di dunia dan akhirat. Agar Kebahagiaan mengiringi perjalanan hidup kalian. Semoga beroleh ketenangan, keberkatan dan keredhaan Illahi.

Awak-awak semua adalah HerO dalam hidupku.





(sambut ke?? sian kat my hubby..saya xpenah beli kek utk dia, mesti dia sangat sedih..mesti dia sangat terkilan..betapa isteri dia xmenghargai hari ni; 5 november)

*Tapi sebenarnya saya sangat menghargai dia cuma keadaan disini tidak mengizinkan saya berbuat begitu. Tapi kenapa saya tak buat kek sendiri..kenapa saya nak beli je..sudah tentu la saya xpandai buatkan..tapi kan ada yang segera..awak beli dan sekelip mata dah jadi..bling, sebab oven dah ada, knapa awak tak buatkan *
(Permainan ayat2 dan kata2 ini sentiasa bermain dlm fikiran saya sejak pukul 12.01 tengah mlm tadi hingga sekarang post enrty nak diterbitkan)

Apakah esok akan menjadikannya lebih bermakna..???

0 YOUR COMMENT... 8-):

*GiVe aWay*

See You Again

...... Terima Kasih Di Atas Kunjungan Anda Semua ......
Segala Coretan dan Nukilan Adalah Hasil dan Hak Milik Dari Pemilik Blog ini " DeeAnie Blogspot " tetapi ada jugak yang terselit link dari google. Terima Kasih Bagi Yang Sudi Menjadi Followers dan Meninggalkan Jejak serta Komen.

"
hiduplah seperti lilin, menerangi orang lain, janganlah hidup seperti duri mencucuk diri dan menyakiti orang lain."