Jumaat, 1 Julai 2011

SEMBAP

Alhamdulillah..badan saya sihat ..alaa sehat mcm ibu2 ngandung la. Tak kan la plak sesihat org2 biasa yg len yg boleh joging 4-5km sehari..

Syukur la dikurniakan dalam keadaan camni..

Padahal, rutin kerja harian adalah sgt penat sejak akhir2 ni. Maklum la cuti awal yg dipohon tu sudah di approve kan. Jadi kerja dengan serta merta jadi sgt kalut n bnyk utk disiapkan sebelum sy bercuti nnt. Lagi pula next week jemaah nazir dan PPD akan datang melawat sekolah. Kalo melawat saje2 xdak masalah la kan.. haruslah mai mlawat utk check segala fail2 panitia dan perancangan2 utk darjah 6 dan fail2 kantin. Sebabnya saya memegang jawatan itu....

Mula2 tu xprasan pon. tp bila wat cek up kat klinik desa setiap 2 minggu skali tu nurse ada tanya, cikgu, kaki sembap dok?? dgn slamba sy jwb , tak pon..skali dia tekan kat tmpt spatuttnya dia cek..mak aihhhh ..tahap kritikal.. patut la bila time nk duduk mencangkong or seangkatan dengnnya tu terasa abeh sluruh badan. Nak berdiri lama pon terasa menyengat ja tapak kaki, lipatan lutut, peha dan segalanya..

Owhhhh.. rupa2nya kaki ini sangat membengkak dan sembap !!! Kandungan saya juga telah menurun sedikit dr bulan2 sebelom ni.. Ya Allah, minta2 sempat la sampai permohonan cuti yg dipohon tu, amin..



p/s : UTK ADIK POMPUAN SAYA TU, KAk cik.. HAPPY BIRTHDAY TO YOU..SMOGA BAHAGIA, DAN DILINDUNGI OLEH ALLAH SWT HENDAKNYA..

2 YOUR COMMENT... 8-):

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

Salam D'anie..k.atie pregnant dulu pon kaki bengkak & sembap...sbb k.atie keje berdiri...!!

D'aNie berkata...

saya pon bnyk berdiri jgk ni..tp bole consider la ngan budak2 sklh ni..hrtu oke..skang ni membengkak n sembap..

*GiVe aWay*

See You Again

...... Terima Kasih Di Atas Kunjungan Anda Semua ......
Segala Coretan dan Nukilan Adalah Hasil dan Hak Milik Dari Pemilik Blog ini " DeeAnie Blogspot " tetapi ada jugak yang terselit link dari google. Terima Kasih Bagi Yang Sudi Menjadi Followers dan Meninggalkan Jejak serta Komen.

"
hiduplah seperti lilin, menerangi orang lain, janganlah hidup seperti duri mencucuk diri dan menyakiti orang lain."