Jumaat, 20 April 2012

Bicara Hati

Assalamualaikum semua.
bercerita pasal satu drama bersiri ni iaitu Bicara Hati, mula tu mmg saya xikut pun tapi selepas berjaya mengabiskan novelnya hati sangat terkuak-kuak (apa kebenda le terkuak-kuak tuh?? ;p) nk menonton sehebat mana watak2 yang berjaya dizahirkan oleh pelakon utamanya..

sementelah pelakonnya adalah artis pebret. sharnaaz. kikikiii.
sedaya mungkin mengasak cik asben utk donlot drama episod tersebut, dengan gigihnya jugak cik asben menurut kehendak bini nya nih..tq darling..bole la i layan time boring2. tapi yg spoil nya adalah, dalam drama tak 100% mengikut novel. jadi hati rasa sikit xpuas hati oke. namun masih berdegil utk memaksa asben utk mendonlot sampai abeh..episod 26. padahal episod 16 baru start main kat tv last tuesday..mcmna nak donlot,kan..ahahahahaa..

so, asben sori yek sebab ketegaq..ala ketegaq manja gitu..kikikiii ;p

then nak dijadikan cerita dok kelebek-kelebek buku2 kat tempat kerja terjumpa plak buku astro guide yg memaparkan kisah hero dan heroin Bicara Hati dan extra lagi gambar2 ini..Jadi bertambah gelodak di jiwa utk menghabiskan menonton drama ini..Kadang-kadang kita terpaksa merehatkan minda dan jiwa dengan aktiviti-aktiviti sebegini utk melepaskan tekanan bekerja. Am i right???

2 YOUR COMMENT... 8-):

syafisyifa' berkata...

wah dah lapan bulan....alhamdulillah yg penting sihat...dah pandai mcm2 dah adik aisy

D'aNie berkata...

alhamdulillah, pejah..
mcm2 dapat + prangai pon ya..la ni dok bangun beranikan diri lepas tgn lak..kikiikii..laju sket adik dari abang dia dulu..

*GiVe aWay*

See You Again

...... Terima Kasih Di Atas Kunjungan Anda Semua ......
Segala Coretan dan Nukilan Adalah Hasil dan Hak Milik Dari Pemilik Blog ini " DeeAnie Blogspot " tetapi ada jugak yang terselit link dari google. Terima Kasih Bagi Yang Sudi Menjadi Followers dan Meninggalkan Jejak serta Komen.

"
hiduplah seperti lilin, menerangi orang lain, janganlah hidup seperti duri mencucuk diri dan menyakiti orang lain."